• Mängud ei kao, vaid mängud muutuvad.
• Mäng peegeldab nii tegelikkust kui
ka lapse soove.
• Lapsel on iseseisvumise aeg.
• Et olla iseseisev, peab
üht- teist oskama,
• Et toimida arukalt, peab teadma, mis on arukas
toimetamine
• Kes paneb valmis lapse koolikoti? See, kes käib koolis. Alguses
ikka koos vanemate abiga
• Lapsevanemal on kiire, lapse töö on aeglane -
kiirustamine on kurjast.
• Lapse meelest võib teise lapse töö olla hea või
halb - oma töö, kui seda on hoolega tehtud, on alati parem vaadata. Töö tegija
väärib alati kiitust.
• Lapse jutud tunduvad vahel väga tõekauged - kas see
on valetamine, fantaasia või hoopis lapse soov?
• Kui laps küsib, ootab ta
vastust. Leidke see aeg, et tema küsimused saaksid vastused – nii laiendate tema
maailma
• Kui lapsel tekib kartus kooli suhtes, siis peab temaga sellest
rääkima, samuti õpetajaga
• Koolis tekib lastel aeg- ajalt omavahelisi
konflikte. Igas tülis on kaks poolt. Tüli on kerge tulema, õpetage lapsi tülile
teisi lahendusi nägema
• Koolis võib tulla arusaamatusi, pahandusi.
Lapsevanem peab olema lapse poolel, kuid targalt . See on diplomaatiline
oskus.
• Teie laps on nüüd koolilaps. Kuid ka koolilaps vajab õigeid
käitumismudeleid ja toetavat sõna.
Pilt: http://www.godinton.kent.sch.uk
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar